BerT
Legacy Member
Beste,
Ik overweeg om te upgraden maar ik beschik niet over de nodige financiën om dit te doen zonder mijn huidige setup te verkopen.
Nu had ik graag van julie een schatting gehad daar ik toch niet echt meer op de hoogte ben van de huidige prijzen.
Denk dat alle informatie in mijn sig staat. De waterkoeling is gedemonteerd en er staat een gewone stockcooler op. De componenten zitten nu in een standaard zwarte Aopen case. Ik denk dat ik alles vermeld heb...
Dank bij voorbaat
Ik overweeg om te upgraden maar ik beschik niet over de nodige financiën om dit te doen zonder mijn huidige setup te verkopen.
Nu had ik graag van julie een schatting gehad daar ik toch niet echt meer op de hoogte ben van de huidige prijzen.
Denk dat alle informatie in mijn sig staat. De waterkoeling is gedemonteerd en er staat een gewone stockcooler op. De componenten zitten nu in een standaard zwarte Aopen case. Ik denk dat ik alles vermeld heb...
Dank bij voorbaat
