Da nemesis
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik heb 2 maanden geleden dus een HTC 710 smartphone gekocht met hoesje.
Nu heb ik die eigenlijk zonder nadenken gekocht en blijkt dat ik meer dan de helft van de functies niet gebruik. Ook vind ik deze een beetje groot voor altijd in men broekzak mee te nemen, daarom dat ik overweeg hem weg te doen.
Hij is nog in perfecte staat, geen krasje te bespeuren.
Ik heb zelfs de doos nog enzo (misschien ook logische
).
Ik heb hem ongeveer 355 betaald en het hoesje 11 euro.
Hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen krijgen?
Ik heb 2 maanden geleden dus een HTC 710 smartphone gekocht met hoesje.
Nu heb ik die eigenlijk zonder nadenken gekocht en blijkt dat ik meer dan de helft van de functies niet gebruik. Ook vind ik deze een beetje groot voor altijd in men broekzak mee te nemen, daarom dat ik overweeg hem weg te doen.
Hij is nog in perfecte staat, geen krasje te bespeuren.
Ik heb zelfs de doos nog enzo (misschien ook logische
).Ik heb hem ongeveer 355 betaald en het hoesje 11 euro.
Hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen krijgen?