Queen
Legacy Member
Aangekocht ergens in augustus (factuur ligt thuis), nog niet zo oud dus en nog heel lang garantie.
Bijna in perfecte staat; enkel kras vooraan die je enkel ziet in een bepaald licht maar niet stoort als je met gsm bezig bent. Kon er zelfs geen foto van trekken omdat het niet zichtbaar is op die manier.
Hoeveel zou ik er nog voor kunnen krijgen?
Bijna in perfecte staat; enkel kras vooraan die je enkel ziet in een bepaald licht maar niet stoort als je met gsm bezig bent. Kon er zelfs geen foto van trekken omdat het niet zichtbaar is op die manier.
Hoeveel zou ik er nog voor kunnen krijgen?