Royal Belgium
Legacy Member
Hey,
Ik vroeg me af hoeveel ik nog kan krijgen van een HTC Wildfire (white)
die ik op 6 augustus 2010 aangekocht heb bij de PDA-shop in Antwerpen.
Hij heeft altijd in een siliconen hoesje gezeten, maar vandaag is hij op de grond gevallen (met de rug naar beneden) met tot gevolg dat er nu een blauw/rode vlek op het scherm te zien is. Het valt niet echt op, buiten als je echt een witte achtergrond hebt (bv in je inbox). Juist gebeld naar de klantenlijn van PDA, waar ze zeggen dat het niet onder garantie valt.
Ik als detailfreak irriteer mij aan dit vlekje dodelijk.
Mvg, Royal Belgium
EDIT: op één of andere manier wordt het rood nu meer paars?
Ik vroeg me af hoeveel ik nog kan krijgen van een HTC Wildfire (white)
die ik op 6 augustus 2010 aangekocht heb bij de PDA-shop in Antwerpen.
Hij heeft altijd in een siliconen hoesje gezeten, maar vandaag is hij op de grond gevallen (met de rug naar beneden) met tot gevolg dat er nu een blauw/rode vlek op het scherm te zien is. Het valt niet echt op, buiten als je echt een witte achtergrond hebt (bv in je inbox). Juist gebeld naar de klantenlijn van PDA, waar ze zeggen dat het niet onder garantie valt.
Ik als detailfreak irriteer mij aan dit vlekje dodelijk.
Mvg, Royal Belgium
EDIT: op één of andere manier wordt het rood nu meer paars?
!
oorspronkelijk was hij 270, dus een 70 euro. Meh, te weinig om weg te doen voor een gsm die nog volledig werkt 