Jonasvdv
Legacy Member
Ik ben van plan mijn huidige telefoon te verkopen en me een nieuwe aan te schaffen. Wat denken jullie dat een HTC Touch Diamond II nog waard is ?
Hij is 1.5 jaar oud. En nog in zéér goede staat. Heeft constant in een case van 50 euro gezeten ( die ik er ook bij zou verkopen. ).
Bvd
Hij is 1.5 jaar oud. En nog in zéér goede staat. Heeft constant in een case van 50 euro gezeten ( die ik er ook bij zou verkopen. ).
Bvd