hel22
Legacy Member
Ik heb hier een 3 maand oude HTC sensation.
Nieuwprijs is 480 Euro.
Toestel is gekocht in VS, hij is unlocked.
Alles werkt perfect behalve de 3G. Ik versta het niet helemaal maar Base zegt dat het hier niet werkt want de telefoon werkt alleen met 4G en dat hebben ze hier in Belgie nog niet.
WIFI werkt wel.
verder is het toestel nog als nieuw.
Hoeveel kan ik nog krijgen voor dat toestel?
Nieuwprijs is 480 Euro.
Toestel is gekocht in VS, hij is unlocked.
Alles werkt perfect behalve de 3G. Ik versta het niet helemaal maar Base zegt dat het hier niet werkt want de telefoon werkt alleen met 4G en dat hebben ze hier in Belgie nog niet.
WIFI werkt wel.
verder is het toestel nog als nieuw.
Hoeveel kan ik nog krijgen voor dat toestel?