jaybrown
Legacy Member
Ik vroeg me af hoeveel ik nog voor deze gsm/PDA kan krijgen.
aangekocht op 05.08.2008 voor 598.80euro (aankoopbewijs heb ik nog)
amper gebruikt wegens aankoop van iphone.
alles aanwezig, behalve oplader maar die kan ik waarschijnlijk nog wel ergens terugvinden. De datakabel waarmee je ook kan opladen is wel aanwezig.
HTC P4350 NL - PDAshop.be
Specs:
- Quadband GSM/GPRS/EDGE-telefoon
- Windows Mobile 6 NL
- TI OMAP850 200MHz processor
- WLAN (802.11 b/g) en Bluetooth
- 2.0 megapixelcamera met videofunctie
- 64 MB RAM/128 MB ROM
- geheugen uitbreidbaar (microSD)
mvg
aangekocht op 05.08.2008 voor 598.80euro (aankoopbewijs heb ik nog)
amper gebruikt wegens aankoop van iphone.
alles aanwezig, behalve oplader maar die kan ik waarschijnlijk nog wel ergens terugvinden. De datakabel waarmee je ook kan opladen is wel aanwezig.
HTC P4350 NL - PDAshop.be
Specs:
- Quadband GSM/GPRS/EDGE-telefoon
- Windows Mobile 6 NL
- TI OMAP850 200MHz processor
- WLAN (802.11 b/g) en Bluetooth
- 2.0 megapixelcamera met videofunctie
- 64 MB RAM/128 MB ROM
- geheugen uitbreidbaar (microSD)
mvg