Waarom zou je een andere GSM willen? De HD2 is net zo goed omdat je iedere dag een andere GSM kán hebben :')
Zet er de ene dag een ROM van een Nexus op, de andere die van een Desire, of een Desire HD, of gewoon standaard Android.
Maar goed, het is jouw keuze he