Archief - HTC HD2 + Brodit car holder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blomski

Legacy Member
Hoeveel zou ik kunnen vragen voor een HTC HD2 met garantie nog tot 07/12/2011? Ook Brodit car holder en Micro SD van 2GB. Of welke Android Smartphone kan ik hiermee ruilen?

Sent from my DL Desire v4.31.44.12 using Tapatalk

scipicore

Legacy Member
Ongeveer een €250 als je er niet met geklooid hebt (wat ik zie dat je wel gedaan hebt).

Anders om en bij de €230.

Maar om eerlijk te zijn, hou dat ding gewoon bij. Beter vind je niet.

Blomski

Legacy Member
scipicore zei:
Ongeveer een €250 als je er niet met geklooid hebt (wat ik zie dat je wel gedaan hebt).

Anders om en bij de €230.

Maar om eerlijk te zijn, hou dat ding gewoon bij. Beter vind je niet.

Gewoon custom stock HTC rom er terug op en das terug in orde hoor. Ik zit niet in het geheugen van m'n gsm, maar op m'n SD. Maar zou graag gsm willen die wel stock android draait

Sent from my DL Desire v4.31.44.12 using Tapatalk

scipicore

Legacy Member
Weet ik wel, maar in het algemeen is het zo dat als je er aan knoeit dat er meestal wel wat van de prijs zal af gaan, ook al is dat volledig te 'herstellen'.

Tenzij je er niets over zegt, maar dat moet jij weten natuurlijk :)

phixiuZ

Legacy Member
Je moet er eens de NexusHD2 Gingerbread custom ROM opzetten, dan kan ik niet begrijpen waarom je hem zou wegdoen :).

Blomski

Legacy Member
phixiuZ zei:
Je moet er eens de NexusHD2 Gingerbread custom ROM opzetten, dan kan ik niet begrijpen waarom je hem zou wegdoen :).

NAND of SD? Wil gewoon eens andere gsm

Sent from my DL Desire v4.31.44.12 using Tapatalk

scipicore

Legacy Member
Waarom zou je een andere GSM willen? De HD2 is net zo goed omdat je iedere dag een andere GSM kán hebben :')

Zet er de ene dag een ROM van een Nexus op, de andere die van een Desire, of een Desire HD, of gewoon standaard Android.

Maar goed, het is jouw keuze he :)

Blomski

Legacy Member
scipicore zei:
Waarom zou je een andere GSM willen? De HD2 is net zo goed omdat je iedere dag een andere GSM kán hebben :')

Zet er de ene dag een ROM van een Nexus op, de andere die van een Desire, of een Desire HD, of gewoon standaard Android.

Maar goed, het is jouw keuze he :)

Weet ik. Vergelijk graag en verander graag van gsm :)

Sent from my DL Desire v4.31.44.12 using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan