Trebby
Legacy Member
Hoi, ik vroeg mij af wat deze nog waard is. Ben namelijk in de markt voor een nieuwe smartphone mits ik van deze nog iets of wat deftige prijs krijg.
Is dus een in uitmuntende staat verkerende HTC Desire. Niet de S versie noch HD. Dus de eerste HTC Desire die uit kwam. Aangekocht in september 2010 (dus nog een klein jaar garantie zeg maar).
Er is geen enkele kras op te bespeuren. Batterij werkt 1 volle dag mits intensief gebruik.
Is dus een in uitmuntende staat verkerende HTC Desire. Niet de S versie noch HD. Dus de eerste HTC Desire die uit kwam. Aangekocht in september 2010 (dus nog een klein jaar garantie zeg maar).
Er is geen enkele kras op te bespeuren. Batterij werkt 1 volle dag mits intensief gebruik.