stienoo
Legacy Member
Ik heb hier een HTC Desire, aangekocht begin juli 2010 dus net iets meer dan een jaar oud.
Het scherm is zo goed als krasvrij, tijdens normaal gebruik zie je geen krasjes.
Buiten een barst in het camera-plastiek in de cover (dus niet de camera zelf) zijn er nauwelijks gebruikerssporen.
Alles nog aanwezig: lader, oortjes (wel al veel gebruikt), doos,...
Hoeveel is dit toestel nog waard?
En ik vroeg mij vooral af of dat een Desire met amoled scherm (veel) meer waard is als een met een slcd scherm?
Het scherm is zo goed als krasvrij, tijdens normaal gebruik zie je geen krasjes.
Buiten een barst in het camera-plastiek in de cover (dus niet de camera zelf) zijn er nauwelijks gebruikerssporen.
Alles nog aanwezig: lader, oortjes (wel al veel gebruikt), doos,...
Hoeveel is dit toestel nog waard?
En ik vroeg mij vooral af of dat een Desire met amoled scherm (veel) meer waard is als een met een slcd scherm?