st3eZz
Legacy Member
- HP Pavillon ZD8000
- Harmon Kardon versie (High Quality Speakers)
- 17.0" WXGA TFT LCD ViewBright display 1440 x 900 resolution (zit klein haartje achter scherm, maar is niet storend )
- P4 3.4 Ghz
- 60-80 Gb Hdd?
- 1 GB DDR2 ram
- Dvd brander
- WIFI en LAN
- SD card reader
- ATI Mobility Radeon X600 with 256MB dedicated RAM
- AZERTY (numlock toets is verdwenen
)
- slechte batterij (15 min)
Hoeveel kan ik hier nog voor vragen?
- Harmon Kardon versie (High Quality Speakers)
- 17.0" WXGA TFT LCD ViewBright display 1440 x 900 resolution (zit klein haartje achter scherm, maar is niet storend )
- P4 3.4 Ghz
- 60-80 Gb Hdd?
- 1 GB DDR2 ram
- Dvd brander
- WIFI en LAN
- SD card reader
- ATI Mobility Radeon X600 with 256MB dedicated RAM
- AZERTY (numlock toets is verdwenen
)- slechte batterij (15 min)
Hoeveel kan ik hier nog voor vragen?