stevoz
Legacy Member
Hey, heb hier nog een oude pc staan die weg mag.
Wat zou ik hier nog voor kunne vragen?
Alles werkt prima, alleen de opstartknop daar moete wel eens op boenke
Het is een HP Vavillon deskop met :
P4 2.8mhz
512 DDR
120 Gig HDD
DVD Drive
HP DVD Writer +/- 8x
Nvidia GeforceFX5200
Legale Windows XP Home
Da was het, MVG Stevoz
Wat zou ik hier nog voor kunne vragen?
Alles werkt prima, alleen de opstartknop daar moete wel eens op boenke

Het is een HP Vavillon deskop met :
P4 2.8mhz
512 DDR
120 Gig HDD
DVD Drive
HP DVD Writer +/- 8x
Nvidia GeforceFX5200
Legale Windows XP Home
Da was het, MVG Stevoz