XYRIS
Legacy Member
Hellow,
vermits ik 32" tvke hebt gekocht wou ik dan pcke met HDMI voor
filmkes af te spelen enz maar heb nu een PS3 aangekocht en ik kan
streamen via netwerk dus heb ik deze pc niet meer van doen.
Voeding = week oud en nog niet gewerkt, nog geen tijdgehad voor op
die pc OS te zetten met de examens, factuur aanwezig
Mobo = nog maar paar maandjes oud, factuur aanwezig.
hd: In garantie tot 1 Oktober 2007
WMANL1017982 WD1600JS-55MHB0 In Limited Warranty 10/1/2008†
Verder: Doos mobo, cpu aanwezig en ALLES zit erbij nooit verpakt.
Extra:
review mobo http://www.ocworkbench.com/2007/gigabyte/ga-ma69g-s3h/g2.htm
Wesbite van mobo: http://www.gigabyte.eu/Products/Mot...board&ProductID=2554&ProductName=GA-MA69G-S3H
vermits ik 32" tvke hebt gekocht wou ik dan pcke met HDMI voor
filmkes af te spelen enz maar heb nu een PS3 aangekocht en ik kan
streamen via netwerk dus heb ik deze pc niet meer van doen.
- Amd 3800+ AM2 + Boxed cooler
- 1Gb DDRII 667Mhz
- Gigabyte GA-MA690G-S3H (beste bordje met HDMI naar mijn weten)
- Case (standaard wit, maar mobo tray kan eruit genomen worden)
- Voeding 370 watt
- Western Digital Caviar SE 160GB sata
- LG Combo Cd-rw/DVD 52*32*52 & 16x dvd
- Floppy drive
Voeding = week oud en nog niet gewerkt, nog geen tijdgehad voor op
die pc OS te zetten met de examens, factuur aanwezig
Mobo = nog maar paar maandjes oud, factuur aanwezig.
hd: In garantie tot 1 Oktober 2007
WMANL1017982 WD1600JS-55MHB0 In Limited Warranty 10/1/2008†
Verder: Doos mobo, cpu aanwezig en ALLES zit erbij nooit verpakt.
Extra:
review mobo http://www.ocworkbench.com/2007/gigabyte/ga-ma69g-s3h/g2.htm
Wesbite van mobo: http://www.gigabyte.eu/Products/Mot...board&ProductID=2554&ProductName=GA-MA69G-S3H
