Exca
Legacy Member
Beste forumleden,
Graag had ik hiervoor een prijsschatting ontvangen
ik wil graag overschakelen naar een iMac en de verkoop van dit systeem zou een deel van de investering in de iMac moeten worden.
case: cooler master cm 690 ii advanced
voeding: Cooler Master 520W
fancontroller: Scythe met digitaal oled display (auto/semi/manual)
moederbord: asus P5E-VM HDMI
processor: Q6600 (uit de 'leuke' batch) met standaard koeler
grafische kaart: Sapphire ATI HD5770 1GB
geheugen: 6GB (2x2GB 2x1GB) DDR2 800mhz
harde schijf: western digital 500Gb SATA 16Mb 7200rpm
geluidskaart: onboard
dvd-rw: 2x, eentje op IDE en eentje op SATA, beide dvd+/-rw lightscribe
muis: optical usb
toetsenbord: Labtec illuminated azerty
Het enige dat nu 4 jaar oud is zijn het moederbord en de cpu, de rest is nu 1-2 jaar gebruikt.
Dozen met onderdelen zijn beschikbaar van de case, de fancontroller en de voeding.
Alles stofvrij en in prima staat, nooit overgeclocked ofzo, diende voor grafische toepassingen onderandere 3D visualisatie.
ZOLDEROPKUIS
* Acer P203w - 20" 1680*1050 glossy, DVI/VGA, zwart met zilveren voet
* Dell 1320cn, netwerk, kleur, zwarte toner is op kleuren zijn samen nog voor een goeie 50% gevuld (nieuwprijs was vorig jaar 250)
* 2X 1GB 2Rx8 PC2-5300S-555 (komt uit oude laptop, voor de geinteresseerden
)
* Intel mini-PCI wireless adaptor, voor in een laptop.. 802.11a/b/g
* Nog nieuw in verpakking: DDR3 SODIMM 2GB 1333 Kingston (2GB PC3-10600 CL9 204)
Ik hoor het graag,
Brecht
Graag had ik hiervoor een prijsschatting ontvangen
ik wil graag overschakelen naar een iMac en de verkoop van dit systeem zou een deel van de investering in de iMac moeten worden. case: cooler master cm 690 ii advanced
voeding: Cooler Master 520W
fancontroller: Scythe met digitaal oled display (auto/semi/manual)
moederbord: asus P5E-VM HDMI
processor: Q6600 (uit de 'leuke' batch) met standaard koeler
grafische kaart: Sapphire ATI HD5770 1GB
geheugen: 6GB (2x2GB 2x1GB) DDR2 800mhz
harde schijf: western digital 500Gb SATA 16Mb 7200rpm
geluidskaart: onboard
dvd-rw: 2x, eentje op IDE en eentje op SATA, beide dvd+/-rw lightscribe
muis: optical usb
toetsenbord: Labtec illuminated azerty
Het enige dat nu 4 jaar oud is zijn het moederbord en de cpu, de rest is nu 1-2 jaar gebruikt.
Dozen met onderdelen zijn beschikbaar van de case, de fancontroller en de voeding.
Alles stofvrij en in prima staat, nooit overgeclocked ofzo, diende voor grafische toepassingen onderandere 3D visualisatie.
ZOLDEROPKUIS
* Acer P203w - 20" 1680*1050 glossy, DVI/VGA, zwart met zilveren voet
* Dell 1320cn, netwerk, kleur, zwarte toner is op kleuren zijn samen nog voor een goeie 50% gevuld (nieuwprijs was vorig jaar 250)
* 2X 1GB 2Rx8 PC2-5300S-555 (komt uit oude laptop, voor de geinteresseerden
)* Intel mini-PCI wireless adaptor, voor in een laptop.. 802.11a/b/g
* Nog nieuw in verpakking: DDR3 SODIMM 2GB 1333 Kingston (2GB PC3-10600 CL9 204)
Ik hoor het graag,
Brecht