Archief - Goed uitgeruste desktop Q6600/coolermaster/sapphire + zolderopkuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exca

Legacy Member
Beste forumleden,

Graag had ik hiervoor een prijsschatting ontvangen :) ik wil graag overschakelen naar een iMac en de verkoop van dit systeem zou een deel van de investering in de iMac moeten worden.

case: cooler master cm 690 ii advanced
voeding: Cooler Master 520W
fancontroller: Scythe met digitaal oled display (auto/semi/manual)
moederbord: asus P5E-VM HDMI
processor: Q6600 (uit de 'leuke' batch) met standaard koeler
grafische kaart: Sapphire ATI HD5770 1GB
geheugen: 6GB (2x2GB 2x1GB) DDR2 800mhz
harde schijf: western digital 500Gb SATA 16Mb 7200rpm
geluidskaart: onboard
dvd-rw: 2x, eentje op IDE en eentje op SATA, beide dvd+/-rw lightscribe
muis: optical usb
toetsenbord: Labtec illuminated azerty

Het enige dat nu 4 jaar oud is zijn het moederbord en de cpu, de rest is nu 1-2 jaar gebruikt.
Dozen met onderdelen zijn beschikbaar van de case, de fancontroller en de voeding.

Alles stofvrij en in prima staat, nooit overgeclocked ofzo, diende voor grafische toepassingen onderandere 3D visualisatie.


ZOLDEROPKUIS


* Acer P203w - 20" 1680*1050 glossy, DVI/VGA, zwart met zilveren voet
* Dell 1320cn, netwerk, kleur, zwarte toner is op kleuren zijn samen nog voor een goeie 50% gevuld (nieuwprijs was vorig jaar 250)
* 2X 1GB 2Rx8 PC2-5300S-555 (komt uit oude laptop, voor de geinteresseerden :) )
* Intel mini-PCI wireless adaptor, voor in een laptop.. 802.11a/b/g
* Nog nieuw in verpakking: DDR3 SODIMM 2GB 1333 Kingston (2GB PC3-10600 CL9 204)

Ik hoor het graag,
Brecht

Exca

Legacy Member
Klein schopje :) niemand een idee van de waarde van dit systeem?
Wil gaan verkopen in de nabije toekomst

Tx

kibo

Legacy Member
case: cooler master cm 690 ii advanced 40/50€
voeding: Cooler Master 520W 30/35€
fancontroller: Scythe met digitaal oled display (auto/semi/manual) 15€
moederbord: asus P5E-VM HDMI 25€
processor: Q6600 (uit de 'leuke' batch) met standaard koeler 45€
grafische kaart: Sapphire ATI HD5770 1GB 55€
geheugen: 6GB (2x2GB 2x1GB) DDR2 800mhz 40€
harde schijf: western digital 500Gb SATA 16Mb 7200rpm 30€
geluidskaart: onboard
dvd-rw: 2x, eentje op IDE en eentje op SATA, beide dvd+/-rw 15€
muis: optical usb 5€
toetsenbord: Labtec illuminated azerty 5€

Als volledige pc 225€ ongeveer




ZOLDEROPKUIS

* Acer P203w - 20" 1680*1050 glossy, DVI/VGA, 40€
* 2X 1GB 2Rx8 PC2-5300S-555 7/10€
* Intel mini-PCI wireless adaptor, voor in een laptop.. 802.11a/b/g ?
* Nog nieuw in verpakking: DDR3 SODIMM 2GB 1333 Kingston (2GB PC3-10600 CL9 204) 15€?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan