m1st3r
Legacy Member
Hoeveel is deze bak nog waard ?
Gigabyte 3D Aurora 570
Goede staat.
Bijna geen krassen rondom en voor.
Frontjes vooraan (voor dvd/cd) zijn er niet meer.
Bovenaan de case heeft men zelf een 12cm fan geplaatst.
( = zelf een gat uitgesneden, en daar rond zijn er wat krassen rond de gat)
alleen de bak. Geen doos, geen voeding, ...
Als het niets waard is, hou ik het wel bij en bouw ik mijn PC erin. :ironic:
Gigabyte 3D Aurora 570
Goede staat.
Bijna geen krassen rondom en voor.
Frontjes vooraan (voor dvd/cd) zijn er niet meer.
Bovenaan de case heeft men zelf een 12cm fan geplaatst.
( = zelf een gat uitgesneden, en daar rond zijn er wat krassen rond de gat)
alleen de bak. Geen doos, geen voeding, ...
Als het niets waard is, hou ik het wel bij en bouw ik mijn PC erin. :ironic: