Daimakaimura
Legacy Member
Had graag de prijs geweten wat het waard is om Megaman collection en Megaman X collection op de Gamecube
(beide NTSC versies omdat deze nooit in europa zijn uitgekomen)
Tevens ook misschien de waarde van
-Fire emblem Sealed
-Twilight princes Sealed (NTSC versie)
alvast bedankt voor jullie reacties
(beide NTSC versies omdat deze nooit in europa zijn uitgekomen)
Tevens ook misschien de waarde van
-Fire emblem Sealed
-Twilight princes Sealed (NTSC versie)
alvast bedankt voor jullie reacties
