Archief - Gaming Pc Antec Nine hundred Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prekii

Legacy Member
Graag een ruwe schatting voor dit klein monstertje.

Ik verkoop deze computer vanwegen aankoop van een gaming laptop van MSI.

Specs:

-Windows 7 Ultimate 64bit.
-Microsoft Office 2010 Plus (volledig legitiem)
-Case: Antec Nine Hundred http://www.apload.de/images-i164386b4ddgi.jpg = 1,5 jaar garantie
-Proccesor: Quadcore Q6600 / 3.2GHZ (overclocked) met ultieme koeling
-Videokaart: Ati Radeon HD5870 1GB http://www.apload.de/images-i164387b8olzh.jpg = 1,5 jaar garantie
-Ram Geheugen: 8gb (2x4gb) GEIL http://www.apload.de/images-i164388bqtxup.jpg = 1,5 jaar garantie
-Moederbord: AsRock P43 http://www.apload.de/images-i164389bcx5t4.jpg = 1,5 jaar garantie
-Voeding: CM Silentpro M 700Watt http://www.apload.de/images-i164390b8ddaq.jpg = 1,5 jaar garantie
-Hardeschijf: Western Digital 500GB / 7200RPM
-DVD Brander
-Card-reader
-Extra Koeling

Nog enkele fotos:
-http://www.apload.de/images-i164393bmik98.jpg
-http://www.apload.de/images-i164394b6qp2x.jpg
-http://www.apload.de/images-i164395bcjtim.jpg

De producten waarvan ik een foto heb genomen, zitten nog steeds onder garantie.

Deze gaming pc geeft een optimale game plezier en is een zeer sterk machine.

:niceone:

ScSi

Legacy Member
Zag je verkoopthread ook, met je vraagprijs van 600 euro denk ik toch dat je te hoog zit.

Ik schat alles samen op 450-500 euro, zeker gezien de licenties die je aanbiedt weinig meerwaarde hebben.. (die 2010 plus is trouwens een VLK)

Succes met de verkooop!

Sjoepap

Legacy Member
een typische Q6600 setup gaat hier buiten voor 150 à 200€. Deze is echter atypisch door de sterke GPU en extra licenties. Dan lijkt rond de 400€ max me een goede schatting.

prekii

Legacy Member
Ik vind dit veel te weinig, wil toch minstens 500€ hiervoor krijgen :s Ik heb alle aankoopbonnen nog. maar bedankt voor de feedback

kibo

Legacy Member
Als je 350€ krijgt,mag je van geluk spreken.
Je basis(cpu/mobo/ram/case) is al enkele generaties ver en verkoop je niet zo gemakkelijk voor een deftige prijs!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan