Razors
Legacy Member
Beste
Dit was vorig jaar mijn "gaming" desktop, ik weet wel dat er ondertussen weer veel is veranderd enzo dus ben ik maar overgeschakeld naar de ps3 en xbox360, die hoef je tenminste niet elk jaar een upgrade te geven. Daarom zou ik graag is een schatting willen laten maken op dit systeem om te zien of het nog de "moeite" is om te verkopen.
Het gaat hier over volgende computer:
Moederbord: Gigabyte M68M-S2P
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2,7 GHz
Ram geheugen: 2GB (één latje van 2gb ondetussen al doorverkocht dus nu 2gb)
Harde schijf: Samsung 1TB 7200 RPM
Video Kaart: Nvidia Geforce 9800 GT
DVD-RW/DL Drive
BeQuiet voeding 750
Scherm: 22" Medion
Komt met wireless usb van Cisco WUSB600N, voor natuurlijk N wireless als je router dat heeft.
Zit in een mooie Antec case met blauwe verlichting, als ik een foto vind/maak zal ik het wel posten.
En toestenbord en muis van logictech
Met Windows 7 Ultimate 64bit geinstalleerd met Office 2010
Alvast bedankt!
Dit was vorig jaar mijn "gaming" desktop, ik weet wel dat er ondertussen weer veel is veranderd enzo dus ben ik maar overgeschakeld naar de ps3 en xbox360, die hoef je tenminste niet elk jaar een upgrade te geven. Daarom zou ik graag is een schatting willen laten maken op dit systeem om te zien of het nog de "moeite" is om te verkopen.
Het gaat hier over volgende computer:
Moederbord: Gigabyte M68M-S2P
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2,7 GHz
Ram geheugen: 2GB (één latje van 2gb ondetussen al doorverkocht dus nu 2gb)
Harde schijf: Samsung 1TB 7200 RPM
Video Kaart: Nvidia Geforce 9800 GT
DVD-RW/DL Drive
BeQuiet voeding 750
Scherm: 22" Medion
Komt met wireless usb van Cisco WUSB600N, voor natuurlijk N wireless als je router dat heeft.
Zit in een mooie Antec case met blauwe verlichting, als ik een foto vind/maak zal ik het wel posten.
En toestenbord en muis van logictech
Met Windows 7 Ultimate 64bit geinstalleerd met Office 2010
Alvast bedankt!