Archief - game PC, medion pc, laptop en scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SDBooty

Legacy Member
Hey

Ik vroeg mij af wat ik voor de volgende computers nog zou kunnen krijgen:

Zelf samengestelde pc (3.5j oud)
INTEL CORE 2 QUAD Q6600 2.40 SOCKET 775
ASUS P5K SOCKET 775 INTEL® P35
4*PREMIUM 1024MB DDR2 PC6400 800MHZ VALUE SERIES
MICROSOFT OEM NL HOME PREMIUM 64BIT VISTA
HAUPPAUGE WINTV-HVR-1100 OXFORT2 FM + DVB-T + ANALOGE TV BULK
SAMSUNG SH-D163B ZWART SATA DVD
SAMSUNG SH-S203D/BEBE ZWART SATA 20X DVD-RW
2*SAMSUNG 500GB 16MB SATA300 7200RPM HD501LJ
ANTEC TRUEPOWER TRIO 550 EC
ANTEC P182 BLACK PERFORMANCE CASE
APACER ZWART 3.5INCH 14IN1 CARD READER INTERNAL
ASUS EN8800GTS 640MB PCI EXPRESS NFORCE 8800GTS

kostprijs toen: 1531 euro


En voor moest dit nog iets waard zijn:

Medion pc (6 jaar oud)
TITANIUM MD8083
INTEL PENTIUM 4 PROCESSOR 3.0Ghz HT
ATI RADEON 9800 XXL (128 MB DDR SDRAM, 1xDVI, 1xVGA, 1xSCART, 1xCOMPOSITE, 1xSVIDEO)
IEEE 802.11g/b
1xDVDLEZER
1xDVDBRANDER
200GB HDD (7200rpm)
RAM 512 DDR 400Mhz
TV-kaart
(nog meer informatie: zie: http://www.rember.de/pix/W02/ALDI.PC.MD8083.03.04_big.jpg)

kostprijs toen: 1079 euro


een kapotte laptop van 3.5j oud (er is een fout met de geintegreerde videokaart, dus alles buiten het moederbord en 3Dkaart is misschien nog interessant)
Fujitsu Siemens Amilo PA 1538
15.4-inch CrystalView widescreen
Turion 64 X2 TL-50
RAM DDR2 2 GB
HDD 120 GB 5400rpm
DVD±RW (+R double layer)
WLAN : 802.11b/g
WINDOWS VISTA OEM
nvidia integrated chip (welke weet ik niet meer juist, maar is toch wss kapot)

kostprijs toen: +-750 euro


een 3.5j oud Acer scherm
Acer AL2216W
22 inch
5 ms
1680 x 1050 Pixels
300 cd/m²

kostprijs toen: +-250 euro

Ik heb echt geen flauw idee wat dit nog allemaal waard is, dus elke schatting is welkom!

Alvast bedankt!

kibo

Legacy Member
Zelf samengestelde pc (3.5j oud)
INTEL CORE 2 QUAD Q6600 2.40 SOCKET 775 65€
ASUS P5K SOCKET 775 INTEL® P35 30€
4*PREMIUM 1024MB DDR2 PC6400 800MHZ 30€
MICROSOFT OEM NL HOME PREMIUM 64BIT VISTA 15€
HAUPPAUGE WINTV-HVR-1100 OXFORT2 FM + DVB-T 25€
SAMSUNG SH-D163B ZWART SATA DVD 5€
SAMSUNG SH-S203D/BEBE ZWART SATA 20X DVD-RW 10€
2*SAMSUNG 500GB 16MB SATA300 7200RPM HD501LJ 40€
ANTEC TRUEPOWER TRIO 550 EC 30€
ANTEC P182 BLACK PERFORMANCE CASE 40€
APACER ZWART 3.5INCH 14IN1 CARD READER INTERNAL 5€
ASUS EN8800GTS 640MB PCI EXPRESS NFORCE 8800GTS 20€

Als volledige pc 250€ ongeveer


En voor moest dit nog iets waard zijn:

Medion pc (6 jaar oud)
TITANIUM MD8083
INTEL PENTIUM 4 PROCESSOR 3.0Ghz HT
ATI RADEON 9800 XXL (128 MB DDR SDRAM, 1xDVI, 1xVGA, 1xSCART, 1xCOMPOSITE, 1xSVIDEO)
IEEE 802.11g/b
1xDVDLEZER
1xDVDBRANDER
200GB HDD (7200rpm)
RAM 512 DDR 400Mhz
TV-kaart
(nog meer informatie: zie: http://www.rember.de/pix/W02/ALDI.PC....03.04_big.jpg)

30/50€ ongeveer


een kapotte laptop van 3.5j oud (er is een fout met de geintegreerde videokaart, dus alles buiten het moederbord en 3Dkaart is misschien nog interessant)
Fujitsu Siemens Amilo PA 1538
15.4-inch CrystalView widescreen
Turion 64 X2 TL-50
RAM DDR2 2 GB
HDD 120 GB 5400rpm
DVD±RW (+R double layer)
WLAN : 802.11b/g
WINDOWS VISTA OEM
nvidia integrated chip (welke weet ik niet meer juist, maar is toch wss kapot)

30/40€ ongeveer


een 3.5j oud Acer scherm
Acer AL2216W
22 inch
5 ms
1680 x 1050 Pixels
300 cd/m²

60/75€

SDBooty

Legacy Member
Bedankt voor de snelle reactie!

Ik had gehoopt nog iets meer te krijgen voor de samengestelde pc maar dat is waarschijnlijk normaal als het je eigen pc is. Ik ga deze dan nog wat bijhouden en eventueel als het nodig is een upgrade voeren.

En voor de verdere schattingen, ik wist niet dat die dingen nog zoveel zouden kunnen opleveren. :)

Bedankt voor de schatting!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan