das_dan_kleer
Legacy Member
aangezien ik overgestapt ben op mac had ik graag geweten wat mijn spullen nog waard zijn.
De pc is van 10/2011 en is dus maar 3 maand oud.
De grafische kaart is splinternieuw aangezien deze net terug van RMA gaat komen
Het gaat om volgende spullen
mobo Gigabyte GA-Z68XP-UD3 DDR3
CPU intel core i5 2500k
RAM corsair 2 x 4 GB 1600 Mhz
Cooler Scythe mugen II
Voeding Corsair GS700 700W gaming series
VGA: Powercolor AX6950 2GB
Een pc kast heb ik niet aangezien alles in een 19 inch rack heeft gestaan en dit voor de meeste niet interessant is maar kan eventueel wel overgebouwd worden
Alle spullen komen van bij tones heist-op-den-Berg, behalve de vga kaart niet.
De pc is van 10/2011 en is dus maar 3 maand oud.
De grafische kaart is splinternieuw aangezien deze net terug van RMA gaat komen
Het gaat om volgende spullen
mobo Gigabyte GA-Z68XP-UD3 DDR3
CPU intel core i5 2500k
RAM corsair 2 x 4 GB 1600 Mhz
Cooler Scythe mugen II
Voeding Corsair GS700 700W gaming series
VGA: Powercolor AX6950 2GB
Een pc kast heb ik niet aangezien alles in een 19 inch rack heeft gestaan en dit voor de meeste niet interessant is maar kan eventueel wel overgebouwd worden
Alle spullen komen van bij tones heist-op-den-Berg, behalve de vga kaart niet.