Archief - Game PC: bijna 2jaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sickness

Legacy Member
Game PC van bijna 2jaar oud inclusief 2 schermen.

OS: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM
Case: Thermaltake Armor VH6000BWS
Processor: Intel Core i7-920
Moederbord: Gigabyte ga-ex58-ud5
Geheugen: Corsair Triple Channel 6GB DDR3 1600 (3x 2GB)
Graphics: XFX HD5850 1GB
Voeding: Corsair TX750W
HDD 1: Western Digital 1TB WD10EADS SATA II
HDD 2: Intel X25-M 80GB SSD Postville
DVD writer: Samsung 22x DI SATA SH-S223B DVD writer

Randapparatuur
Razer Copperhead (muis)
Razer Lycosa (toetsenbord)
TP-Link TP TL-WN821N wireless adapter

Monitors
Samsung Syncmaster XL2370
LG E2360V-PN

Graag zou ik een schatting hebben van dit systeem, omdat ik er over aan het nadenken ben het te verkopen.

Sickness

Legacy Member
Als je dezelfde pc nu zou samenstellen, alles samen, kom ik nog aan 1800euro, dus 600 a 700 lijkt mij best weinig.

Sickness

Legacy Member
Ok thanks. Zo iets had ik meer voor ogen. Wil namelijk een iMac gaan halen omdat ik niet meer game. Maar zou niet TE veel willen opleggen ;).

maximmichel

Legacy Member
Ja zou wel moeten lukken, snap niet hoe men aan 600euro komt:p

Sjoepap

Legacy Member
nochtans is 600 à 700 een realistischere schatting voor moest je het hier op 9lives in zijn geheel willen verkopen (met schermen en alles)
socket 1366 systeempjes zijn niet meer zo populair omwille van upgradebaarheid en 5850 kaartjes beginnen hun leeftijd ook al te voelen.

probeer anders zeker in onderdelen te verkopen om er het maximum uit tehalen, dan zal je wel nog een stuk hoger uitkomen.

@maximmichel: geen valse hoop geven aub, voor 1000 à 1200 euro kan je nieuw beter samenstellen, kijk maar eens op het aankoopadvies forum

kibo

Legacy Member
OS: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM 60€
Case: Thermaltake Armor VH6000BWS 40€
Processor: Intel Core i7-920 85€
Moederbord: Gigabyte ga-ex58-ud5 75€
Geheugen: Corsair Triple Channel 6GB DDR3 1600 (3x 2GB) 30€
Graphics: XFX HD5850 1GB 85€
Voeding: Corsair TX750W 55€
HDD 1: Western Digital 1TB WD10EADS SATA II 50€
HDD 2: Intel X25-M 80GB SSD Postville 70€
DVD writer: Samsung 22x DI SATA SH-S223B DVD writer 10€

Voor volledige pc 500€(zonder randapparatuur)

Randapparatuur
Razer Copperhead (muis) 30€?
Razer Lycosa (toetsenbord) 30€?
TP-Link TP TL-WN821N wireless adapter 10€

Monitors
Samsung Syncmaster XL2370 90/100€
LG E2360V-PN 80/90€

Ik volg sjoepap zijn mening,
voor 1000€ heb je een Sandy Bridge setup die pakken sneller is + betere beeldkaart.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan