Cyaankali
Legacy Member
Beste forumgangers,
Bij deze vroeg ik me af wat een Gainward GTX460 GLH in perfecte staat nog waard zou zijn.
De kaart is aangekocht bij Forcom op 01/09/2010.
Greetz Cyaankali

ps: http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=395
Bij deze vroeg ik me af wat een Gainward GTX460 GLH in perfecte staat nog waard zou zijn.
De kaart is aangekocht bij Forcom op 01/09/2010.
Greetz Cyaankali

ps: http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=395