Archief - Fujitsu Siemans tablet pc T4010D

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nOOb 001

Legacy Member
eens zien hoeveel dit waard zou zijn,
specs
Fujitsu LIFEBOOK T4010D (FPCM10462) Tablet PC - Product details and features - DealTime

verschil is dat er 1Gb ram in zit ipv 512MB
en de batterij gaat ongeveer 2 uur mee.
Er staan wel krasjes op de behuizing, en de polsteunen (hier staan ook 2 grote krassen)
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het toestel op tones zelf tweedehands heb gekocht, en dat het toestel van bij een roker kwam.

tablet zou weggaan omdat ik de tabletfunctie toch niet gebruik, en ik naar een netbook zou willen overstappen

nOOb 001

Legacy Member
dat lijkt mij alleen het scherm dat ze daar verkopen
(door de mobiele link niet veel te zien)
maar dat lijkt me wel zeer weinig, het blijft wel een tablet pc he

nOOb 001

Legacy Member
dat maakt het al iets intressanter
had gehoopt, omdat het een tablet is, toch nog 200 euro te kunnen vangen
maar dat is misschien een beetje teveel van het goede

streanex

Legacy Member
Ja misschien trekt "tablet" naïeve kopers aan ;) Je kan het proberen om een hogere prijs de vragen, maar ik zou al tevreden zijn moest ik er al €150 voor kunnen krijgen.

nOOb 001

Legacy Member
hoezo naïeve kopers?
hier is toch niks naïef aan?

dit is een oude tablet met pen (een tekentablet)
en geen moderne tablet, die om een andere reden die term opgelegd krijgt, maar de term is hier correct te gebruiken, en dit dacht ik dan ook in mijn eigen prijsschatting, dus niks van naïeve mensen 'afzetten'

streanex

Legacy Member
Ik denk gewoon niet dat iemand die er veel van kent zo'n tablet zou kopen, het is compleet verouderd, slechte staat, en je kan het nergens echt voor gebruiken.

Er zijn zoveel nieuwe goed geprijzde alternatieven op de markt vandaag dat ik denk dat je het moeilijk kwijt zal kunnen.

Che Guevara

Legacy Member
ik kreeg voor hetzelfde vorig jaar op ebay welgeteld 93 euro werd niet afgehaald en 3 maand erna kreeg ik er 82 euro voor

heb wel spijt dat ik het heb weg gedaan en zou er nu nog wel 80 euro willen voor geven voor eentje in goede staat

natuurlijk valt het te zien he de rokerschade meevalt

(wil absoluut beginbodje doen van 60 euro moest je hem verkopen)

nOOb 001

Legacy Member
voor 60 euro hou ik dat wel bij

een tekentablet alleen zal waarschijnlijk al meer kosten

en ik heb toch geen schade van dat roken ondervonden

Che Guevara

Legacy Member
met schade bedoel ik meer het uitzicht :)

en zoals gezegd heb ik spijt dat ik het voor een goede 80 euro heb verkocht en zou het daar direct terug voor kopen (mijne had trouwens 160 gb hd en ook 1 gb ram)
was er contant van

nOOb 001

Legacy Member
uiterlijk is er geen schade van het roken, wel wat kraskes enzo

maar daarvoor doe ik die niet weg. Dan hou ik die wel bij voor noodgevallen

thejoa

Legacy Member
Is inderdaad al een iets ouder toestel, maar als dat nog goed werkt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan