Toxic!
Legacy Member
Wil eens checken wat ik hiervoor zou krijgen 
Een Fender American Standard Strat, gekocht op 13/10/2006 in Key Music St Niklaas voor 1170 €
Zat mee in de prijs:
- Fender riempje
- Fender stofdoek (yeah :ironic: )
- Fender case (waarvan ik wel de sleutel denk kwijt te zijn, maar kom, dat slot stelt toch niks voor)
- Tremelo natuurlijk
- Manual
- Zo'n ijzeren sleuteltjes
De kleur is zwart met maple neck.
De gitaar is in perfecte staat. Ik zou ze kunnen verkopen omdat ik 90 procent van de tijd op mijn andere gitaar speel en geld nodig heb. Ben helaas nooit echt "verliefd geworden" op het strat geluid, hou blijkbaar te veel van humbuckers.
Dus voor de duidelijkheid: ik wil gewoon weten wat geïnteresseerden op dit forum zouden willen bieden en doe helemaal nog geen verkoopbelofte ofzo

Een Fender American Standard Strat, gekocht op 13/10/2006 in Key Music St Niklaas voor 1170 €
Zat mee in de prijs:
- Fender riempje
- Fender stofdoek (yeah :ironic: )
- Fender case (waarvan ik wel de sleutel denk kwijt te zijn, maar kom, dat slot stelt toch niks voor)
- Tremelo natuurlijk
- Manual
- Zo'n ijzeren sleuteltjes
De kleur is zwart met maple neck.
De gitaar is in perfecte staat. Ik zou ze kunnen verkopen omdat ik 90 procent van de tijd op mijn andere gitaar speel en geld nodig heb. Ben helaas nooit echt "verliefd geworden" op het strat geluid, hou blijkbaar te veel van humbuckers.
Dus voor de duidelijkheid: ik wil gewoon weten wat geïnteresseerden op dit forum zouden willen bieden en doe helemaal nog geen verkoopbelofte ofzo
