P4ddo
Legacy Member
Ik ga binnenkort upgraden en ben is benieuwd wat ik voor deze kaart kan krijgen
Ze is 3 maand oud, volledig met doos & factuur aangekocht bij descom.be
Ik heb veel geluk gehad met deze kaart want ze OC'ed zeer goed, ze kan 100% stabiel draaien op 813mhz core (650mhz standaard) & Shaderclock 2000mhz en gaat niet boven de 55graden, en voor alle duidelijheid dit is NIET met een voltmod gedaan. Alle voltages zijn standaard, dus ze is in garantie!
Hierdoor haal ik maar liefst 15190 in 3dmark en dit met een dual core.
Mijn systeem inc. 3dmark screen:
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmpxZ51jk2ad/view/
Ze is 3 maand oud, volledig met doos & factuur aangekocht bij descom.be
Ik heb veel geluk gehad met deze kaart want ze OC'ed zeer goed, ze kan 100% stabiel draaien op 813mhz core (650mhz standaard) & Shaderclock 2000mhz en gaat niet boven de 55graden, en voor alle duidelijheid dit is NIET met een voltmod gedaan. Alle voltages zijn standaard, dus ze is in garantie!
Hierdoor haal ik maar liefst 15190 in 3dmark en dit met een dual core.

Mijn systeem inc. 3dmark screen:
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmpxZ51jk2ad/view/