Exasephiroth
Legacy Member
Hallo,
Zoals aangekondigd ga ik 99% zeker een stuk van mijn collectie verkopen. Dus wat denken jullie dat volgende pakketjes/consoles waard zijn:
Boxed Videopac G7000 + 15 cib games
Sealed Dendy
Sealed Dendy 2P
Boxed Atari 2600 wood grain 4 switch (krijg er wel geen deftig beeld meer uit o.0) + 1 cib game & 4 carts
Atari Junior
Boxed Colecovision + 2 cib games & 1 cart
Boxed Microvision + 4 games
Game Gear met geluidprobleem + ren & stimpy game
Mint boxed Commodore 64 + 2 cib games
Zoals aangekondigd ga ik 99% zeker een stuk van mijn collectie verkopen. Dus wat denken jullie dat volgende pakketjes/consoles waard zijn:
Boxed Videopac G7000 + 15 cib games
Sealed Dendy
Sealed Dendy 2P
Boxed Atari 2600 wood grain 4 switch (krijg er wel geen deftig beeld meer uit o.0) + 1 cib game & 4 carts
Atari Junior
Boxed Colecovision + 2 cib games & 1 cart
Boxed Microvision + 4 games
Game Gear met geluidprobleem + ren & stimpy game
Mint boxed Commodore 64 + 2 cib games
