Archief - Een digitale videocamera.. (merkloos)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EscWash0r

Legacy Member
Via een wedstrijd heb ik een vernuftige camera gewonnen, maar aangezien ik al genoeg camera's heb hier, besloot ik hem te verkopen!

Hij is merkloos maar bezit heel wat features.

Ik zal wat teksten noteren die in de gebruikshandleiding staan:

De digitale camera die u heeft aangeschaft, maakt gebruik van een 5.0M CMOS sensor. De pixel van de camera zal 12.0 Mega zijn via interpolatie.

Algemene introductie:
U kunt uw camera gebruiken voor het maken van foto's, video's en de webcamfunctie gebruiken voor een face to face conversatie met beelde.

Dit item heeft een 32MB Flash geheugen, en heeft een ingebouwde SD/MMC kaartgleuf. Daar kunt u een SD of MMC kaart in deze camera steken, zodat u uw camera met uw computer kunt verbinden via een USB kabel, de computer ontdekt automatisch een nieuw draagbaar apparaat....

Dit hele pakket bezit:
1) Digitale video camera
2) Handleiding
3) Software CD
4) USB kabel
5) Draagzak
6) Li-ion batterij
7) RIem
8) AV kabel


Hier enkele foto's:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting


Nog nooit gebruikt oid, alleen opengedaan.


Welke prijs kan ik hier voor krijgen?

EscWash0r

Legacy Member
Awel ik wil de prijs schatten voor deze camera.. Ik heb al een verkooptopic gemaakt, en werd doorgewezen naar hier. Waarom dus een heel ander topic aanmaken.

Zal het bericht even afmaken:
"Welke prijs zal ik hier voor krijgen?"

zoutvat

Legacy Member
Wat de gek ervoor geeft... €20-€30 misschien? Iets van die orde. 't is meer een prulletje dna een echte camera.

EscWash0r

Legacy Member
zoutvat zei:
Wat de gek ervoor geeft... €20-€30 misschien? Iets van die orde.


Ziet dit er zo'n brol uit?

Ik heb het nog nooit bekeken of zo, wist ook wel dat ik niet veel zou krijgen, maar dat iedereen dit brol noemt..

zoutvat

Legacy Member
EscWash0r zei:
Ziet dit er zo'n brol uit?

Ik heb het nog nooit bekeken of zo, wist ook wel dat ik niet veel zou krijgen, maar dat iedereen dit brol noemt..

12MP geïnterpoleerd van 5MP en dan een gigantische stikker met 12MP erop schreeuwt gewoon 'ik ben rommel!'. Tkan leuk speelgoed zijn, maar verwacht GSMkwaliteit foto's en filmpjes. 't zou me niet verbazen dat dezelfde sensor/lens ook in goedkope gsm's zit.

EscWash0r

Legacy Member
zoutvat zei:
12MP geïnterpoleerd van 5MP en dan een gigantische stikker met 12MP erop schreeuwt gewoon 'ik ben rommel!'. Tkan leuk speelgoed zijn, maar verwacht GSMkwaliteit foto's en filmpjes. 't zou me niet verbazen dat dezelfde sensor/lens ook in goedkope gsm's zit.

Zal eens een foto trekken.

Che Guevara

Legacy Member
dit was mijn punt
heb er hier ook zo enkele liggen (kreeg je ergens gratis ) en weet wel waarom
max 20 euro voor aan de klein mannen te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan