HoAxKe
Legacy Member
Het is dus weldegelijk Family Guy. Kan een mod dit nog aanpassen ofzo?
Ik heb deze nu al even in mijn bezit en zou graag weten hoeveel deze waard zijn ongeveer. Liefst allemaal aparte prijsschattingen als het kan.
Ze zijn nog in zeer goede staat(als nieuw) en de DVD's zelf zijn zeer goed verzorgt en zo goed als krasloos.
Ik heb deze nu al even in mijn bezit en zou graag weten hoeveel deze waard zijn ongeveer. Liefst allemaal aparte prijsschattingen als het kan.
Ze zijn nog in zeer goede staat(als nieuw) en de DVD's zelf zijn zeer goed verzorgt en zo goed als krasloos.