Snapy
Legacy Member
Ik heb mijn kamer eens uitgemest en het resultaat was de vondst van mijn zwarte DS Lite in perfecte staat met enkele accessoires en games. Hieronder de opsomming:
-DS Lite zwart, aangekocht in juli 2006, en nog steeds in perfecte staat. Eigenlijk op zich vrij weinig op gespeeld, batterij gaat nog lang mee en hooguit enkele oppervlakkige gebruikskrasjes, maar hij ziet er als nieuw uit eigenlijk. Stylus, handleiding, originele doos en oplader ook inbegrepen.
-Officiële Nintendo DS-draagtas met verschillende opbergruimten en beschermvakken.
-Twee opbergdoosjes voor 6 DS-games en 2 stylussen, van het merk Piranha
-14 games in perfecte staat en allemaal compleet + PAL: Mario Kart DS, Trauma Center Under the Knife, Tony Hawk's American Sk8land, Trackmania Turbo, Top Gun, Tombraider Underworld, Easy Piano (+ hardware), Advance Wars Dual Strike, Super Mario 64 DS, Star Wars 3: Revenge of the Sith, Asphalt Urban GT, Sonic Chronicles: Dark Brotherhood, Age of Empires: The Age of Kings, Officiële Nintendo DS Lite Browser (compleet).
Ik volg al een hele tijd de game-industrie niet meer, dus kan zeer moeilijk schatten wat dit alles tezamen kost. Indien jullie enig idee hebben, hoor ik dat graag. Hieronder nog een foto van het totale pakket.
FOTO
Alvast bedankt!
-DS Lite zwart, aangekocht in juli 2006, en nog steeds in perfecte staat. Eigenlijk op zich vrij weinig op gespeeld, batterij gaat nog lang mee en hooguit enkele oppervlakkige gebruikskrasjes, maar hij ziet er als nieuw uit eigenlijk. Stylus, handleiding, originele doos en oplader ook inbegrepen.
-Officiële Nintendo DS-draagtas met verschillende opbergruimten en beschermvakken.
-Twee opbergdoosjes voor 6 DS-games en 2 stylussen, van het merk Piranha
-14 games in perfecte staat en allemaal compleet + PAL: Mario Kart DS, Trauma Center Under the Knife, Tony Hawk's American Sk8land, Trackmania Turbo, Top Gun, Tombraider Underworld, Easy Piano (+ hardware), Advance Wars Dual Strike, Super Mario 64 DS, Star Wars 3: Revenge of the Sith, Asphalt Urban GT, Sonic Chronicles: Dark Brotherhood, Age of Empires: The Age of Kings, Officiële Nintendo DS Lite Browser (compleet).
Ik volg al een hele tijd de game-industrie niet meer, dus kan zeer moeilijk schatten wat dit alles tezamen kost. Indien jullie enig idee hebben, hoor ik dat graag. Hieronder nog een foto van het totale pakket.
FOTO
Alvast bedankt!