Archief - DJ vinyl collectie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dreirie

Legacy Member
Ongeveer +/- 1000 vinylplaten trance club house progressive groove retro...
vanaf medio jaren 90-2005.
Kwam vooral veel op zondag naar La Rocca en dit heeft vooral de collectie geinspireerd vanaaf 2000-2005 :music:

Iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen?

thanks!

dreirie

AntiTribeUnit

Legacy Member
Ik ben zelf ook intensief met muziek bezig en het is me opgevallen dat de de voorbije jaren de vinylmarkt in elkaar is gestort, ik had bv een plaat die in 2003-2004 tussen de 50-100 euro opbracht maar toen iedereen dit opeens door had dat ze zoveel voor zulke platen konden vragen begon iedereen dit te doen totdat er niemand dit wou geven buiten een paar zotte op discogs die er deze prijs willen geven voor gebruikte platen... Wat gebeurde daarna niemand wou die platen niet meer kopen en nu vindt je dezelfde plaat in vinylshops voor 3-4 euro(tweedehands) ipv de 50-100euro---> teveel man heeft misbruik gemaakt hiervan waardoor de markt uiteindelijk in elkaar is gestort en ik nu platen aan 3-4euro koop wat wel heel goedkoop is in tegenstelling tot 50euro... Wat ik je aanraad is het in een hele hoop te verkopen maar ik zeg je nu al het gaat belangen niet opbrengen wat je er in hebt gestoken ook al heb je zeldzame platen zijn er wss nog een hele grote hoop die over 10000x gedrukt zijn geweest en die ook nog is gerepressed zijn geweest. Kijk eens op Discogs zo kan je "zien" hoeveel u plaat waard is maar ik zegt het u nu al geloof ni teveel van wa je op discogs te zien krijgt sommige verkopers zetten een plaat expres online voor 100 euro en een paar maanden later zetten ze dezelfde voor bv 25euro dan denk je als koper van oow nice plaat kosten eerst 100 en nu 25euro kopen die handel..... moeste je nog wat acid platen mid 90's laat je het maar is weten :)

gtz en veel succes me de verkoop

dreirie zei:
Ongeveer +/- 1000 vinylplaten trance club house progressive groove retro...
vanaf medio jaren 90-2005.
Kwam vooral veel op zondag naar La Rocca en dit heeft vooral de collectie geinspireerd vanaaf 2000-2005 :music:

Iemand een idee wat ik hiervoor kan vragen?

thanks!

dreirie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan