Archief - Digicorder Telenet ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrCelle

Legacy Member
Wij hebben sinds deze week een HD Digicorder gehuurd bij Telenet.
Voorheen hadden wij een Digicorder gekocht, wat is deze nog waard? Is een 2 jaar oud en in perfecte staat. (doos heb ik ook nog geloof ik)

dank u!

ImpulseEEE

Legacy Member
Dus dit is gewoon eentje zoals de hd maar gewoon zonder hdmi ? dus gewoon scart ?

ik ga binnekort verhuizen en aangezien we maar 1 hd tv hebben is het stom om 2 hd digicorders te huren.

heb hier dus wel interesse, als je iets weet van prijs (heb hier namelijk geen gedacht van) mag je mij altijd iets laten weten.

svda

Legacy Member
Als het een HD digicorder is, is hij niets waard omdat Telenet de koper toch huur gaat aanrekenen. Staat in de algemene voorwaarden.
Is het een SD digicorder mag je hem wel doorverkopen en gaat Telenet geen huur vragen, hoogstens activatiekost.

svda

Legacy Member
Als het een HD digicorder is, is hij niets waard omdat Telenet de koper toch huur gaat aanrekenen. Staat in de algemene voorwaarden.
Is het een SD digicorder mag je hem wel doorverkopen en gaat Telenet geen huur vragen, hoogstens activatiekost.

FunkyD

Legacy Member
Bij verkoop +- 50-100€ en koper dient 50€ activatie tebetalen aan telenet

TrsH

Legacy Member
uw digicorder is nog 0.40 euro waard.
telenet verkoopt ze aan 1 euro.

mvg uw teleslet installateur.

iLu_RoX

Legacy Member
ik zou eerder zeggen dat je moet geld geven aan degene die je eraan verkoopt want als die erachter moet komen of post , dan moet die nog binnenbellen of naar een telenetcenter gaan om die te gaan activeren wat ook tijd en geld kost :)

TrsH

Legacy Member
iLu_RoX zei:
ik zou eerder zeggen dat je moet geld geven aan degene die je eraan verkoopt want als die erachter moet komen of post , dan moet die nog binnenbellen of naar een telenetcenter gaan om die te gaan activeren wat ook tijd en geld kost :)


ook juist :D

MrCelle

Legacy Member
Er zijn toch mensen die een 'extra' digibox en of digicorder nodig kunnen hebben? En dan heb je die niet voor 1 Euro hé.
@SVDA het is een gewone Digicorder, dus geen HD Digicorder (staat nochtans bovenaan vermeld dat dit de reden is van verkoop aangezien we nu een HD versie huren.

Ampie

Legacy Member
TrsH zei:
uw digicorder is nog 0.40 euro waard.
telenet verkoopt ze aan 1 euro.

mvg uw teleslet installateur.

Niet aan bestaande klanten.
Telenet stelt het enkel voor als er een nieuwe Analoog TV klant is en deze vraagt niet zelf achter digitaal tv..

Je kan deze zelf NIET aankopen op aanvraag!

maw tussen de 30 à 50euro moet wel lukken :)

iLu_RoX

Legacy Member
Wel ik zou die nie moeten hebben die gewone digicorder . 50 euro aanhangen en dan binnen 2 maand kapot omdat da zo een goeie zijn . geef mij maar de huurboxen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan