[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Ik zou graag een 20" of 22" breedbeeld kopen en zou daarom deze weg doen.
Vind het eigenlijk jammer deze weg te doen want NOOIT problemen mee gehad,
is beste scherm dat ik ooit heb gehad, maar wil eens iets groters ...
Hoeveel zou ik nu eigenlijk nog krijgen voor een Neovo E-17
is zo eentje met glasplaat voor (kunt het dus afwassen gewoon met natte doek..)
meer info: http://www.lcddiscount.nl/LCDDiscount.html?url=/Neovo-E-17-Zwart-Neovo-E17-details-aanbieding.html
ALLES is nog aanwezig:
doos , bescherminghoes, zitting voor in die doos (handig om overal mee te nemen), kabeltje voor boksen, stroomadapter, factuur, boekje , ...
Er is nog tot 17/1/2008 garantie op (dan is hij 3 jaar oud)
geen enkele luie of dode pixel uiteraard
Mvg
Vind het eigenlijk jammer deze weg te doen want NOOIT problemen mee gehad,
is beste scherm dat ik ooit heb gehad, maar wil eens iets groters ...
Hoeveel zou ik nu eigenlijk nog krijgen voor een Neovo E-17
is zo eentje met glasplaat voor (kunt het dus afwassen gewoon met natte doek..)
meer info: http://www.lcddiscount.nl/LCDDiscount.html?url=/Neovo-E-17-Zwart-Neovo-E17-details-aanbieding.html
ALLES is nog aanwezig:
doos , bescherminghoes, zitting voor in die doos (handig om overal mee te nemen), kabeltje voor boksen, stroomadapter, factuur, boekje , ...
Er is nog tot 17/1/2008 garantie op (dan is hij 3 jaar oud)
geen enkele luie of dode pixel uiteraard
Mvg