Archief - Dell Latitude D830

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
Wat zou ik hiervoor kunnen krijgen?

Dell Latitude D830

- 15,4" widescreen
- T7100 1.8Ghz
- 2GB DDR667, 2*1GB
- 80GB SATA 7200RPM
- Nvidia Quadro NVS 140M 256MB = gelijkwaardig aan 8400GS M
- Intel ABG Wireless + Bluetooth 2.1
- VGA, Svideo, serieel, PC card, smartcard, firewire, 3*usb2.0
- mic-in, stereo-uit
- 6cell batterij = goed voor 2,5 uur op hoogste settings
- azerty

- 3 jaar Next-business day onsite garantie
- 1 jaar acidentele beschadiging en diefstal verzekering
- winxp home licentie + originele vista ultimate key aslook Office 2007 Enterprise

Aankoopdatum was begin oktober 2007 via school, er zit een niet verwijderbaar plaatje op tegen diefstal waarmee hij in een internationale databank staat

Alles in perfecte staat, compleet in doos met alle kabels, cd's en telnr naar de garantiedesk als er iets mee scheelt.

Prijs via school was 1000€, prijs buiten school zal stuk hoger liggen met de garantie en dergelijke. Wil hier geen winst op maken natuurlijk maar hou er wel rekening mee bij je schatting. Wil dus zoveel mogelijk terug.

Greets

JaVae

Legacy Member
uw accidentele beschadiging en diefstal verzekering staat op naam en kan niet worden overgedragen bij verkoop.

just so you know... :)

zo ne laptop kost nieuw 1100euro met een snellere cpu dus ik denk da ge max 700 ofzo kunt vragen.

mocht het ne 14" zijn had ik n bodje gedaan :)

tomvanhouche

Legacy Member
700€ lijkt me wat weinig, zou toch minstens 800€ willen

en wa vr ne laptop is da dan die gij voorstelt? Ook een Dell?

en 70 @ 75% van de verkoopprijs na een dikke maand is ook wa overdreven vink

JaVae

Legacy Member
ja knal dezelfde, op de site van dell geconfigureerd daarstraks, alleen bestaat uwe CPU niemeer voor da model, is minstens T7250 nu.

meer dan 70-75% gaat ge zeker nie krijgen zunne... iedereen kan tegenwoordig wel via via laptop met factuur kopen en de btw laten vallen, dan zit ge op 79% van de nieuwprijs. waarom dan nog 2e hands kopen voor 75% vd prijs?

ge moet n verkoop altijd bekijken uit de ogen van de koper, niet die van de verkoper. de meeste redeneren nog altijd "als ik 'm voor 100euro meer nieuw heb koop ik m wel nieuw"

brechtvm

Legacy Member
threatlockz zei:
uw accidentele beschadiging en diefstal verzekering staat op naam en kan niet worden overgedragen bij verkoop.

just so you know... :)

zo ne laptop kost nieuw 1100euro met een snellere cpu dus ik denk da ge max 700 ofzo kunt vragen.

mocht het ne 14" zijn had ik n bodje gedaan :)

staaf deze uitspraak eens aub..
Ik beweer het tegendeel, en heb dit bevestigd gekregen van een dell medewerker die mn laptop kwam repareren... :)
"international service tag transfer"...
(ik spreek dus enkel over de dell-garantie.. niet over de andere verzekering die hoogstwrs bij een verzekeringsmaatschappij afgesloten is)

JaVae

Legacy Member
als je het aandachtig had gelezen zie je toch dat ik het heb over "accidentele beschadiging en diefstal verzekering"...

brechtvm

Legacy Member
threatlockz zei:
als je het aandachtig had gelezen zie je toch dat ik het heb over "accidentele beschadiging en diefstal verzekering"...

accidental damage = garantie aangeboden door dell = overdraagbaar
ze hebben ook een theft-garantie tegewoordig, dus vermoed dat dit ook overdraagbaar is..
het enige wat hier dus MOGELIJKS niet overdraagbaar is, is het 'plakkertje' op de laptop.. Alles wat echter bij dell aangevraagd is, is overdraagbaar.. dus ook de accidental damage :hug:

de benaming "accidentele beschadiging en diefstal verzekering" wekt wel wat verwarring is, gezien dell het complete-care pakket aanbied, maar dit normaal 3 jaar is... (dacht ik toch).. dusja :)

@ Ts : navragen die handel :D (verzekering is geld waard ;))

JaVae

Legacy Member
3j garantie is van dell
verzekering is via school.

zo is het toch geweest met de hogeschool in kortrijk en de phl in hasselt in't verleden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan