paraDOTbe
Legacy Member
Grote vraag : Wat is dit nu nog waard?
Is nu iets meer als een jaartje oud. Geen garantie meer. Is lekker snel en draait Vista (Aero) subliem, maar is wel geen gamers-laptop. Batterij gaat 2 à 2,5 uur mee. Factuur heb ik normaal nog wel ergens, maar zou die wel moeten zoeken...
tnx & grtz

- Voeding: 6 Cellen 56WHR Li-ion
- Processor(s): Mobile Dualcore Intel Core Duo [1.66 GHz]
- Geheugen: Samsung & Infineon DIMM DDR2-533 [2x 512 Mb]
- Hard Disk: Hitachi 5400 RPM, SATA [40 Gb]
- Videokaart: Mobile Intel 945GM Express [224 Mb]
- Monitor: 15" XGA LCD Screen [1024x768]
- CD/DVD-Drive: HL-DT-ST DVD-Rom 8x
- Geluidskaart: SigmaTel STAC9200
- Netwerkkaarten: Broadcom 440x 10/100, Dell draadloze 1390 WLAN Minicard
- Video in/out: Nee/ja
- FireWire: Ja
- Bluetooth: Dell TrueMobile Bluetooth Module
- Os's: Windows Vista Home Premium installed (CD + Licentie), Windows XP Pro (CD + Licentie)
tnx & grtz
...