M_N_M
Legacy Member
Juw,
bij ons opt werk zijn er 2 laptops aan vervanging toe, ze werken nog prima maar de garantie verstrijkt midden januari dus tijd voor nieuwe..
Het zijn 2 dezelfde, nl DELL INSPIRON 8600:
Mobile Pentium® M Processor, 1.7GHz
1GB RAM
Internal NIC/Modem/Sound
WIFI (intel pro/wireless van centrino)
2x USB
1x DSUB
1x TV OUT
40 GB Hard Drive (5400 RPM) || andere laptop 100Gb HD (nieuwe laten steken wegens te weinig ruimte)
15.4 WUXGA Display (1900x1200 resolutie, echt heel goe schermke)
Geforce 5200Go
4X DVD+RW Drive
géén floppy drive
Azerty fr keyboard
Microsoft® Windows XP Pro (officiële licentie offcourse)
Beide laptops zijn dus identiek, buiten het feit dat de ene een HD heeft van 100Gb en de andere een standaard van 40Gb indertijd..
Alle cd-rommetjes enzo zitten er nog bij!
Bij de laptop met grote HD is er wel een scheurtje aan de plastiek van het scherm (niet het scherm zelf maar is van te veel open en toe te doen, scherm hangt wel ni los ofzo dus het is een puur "visueel" mankementje)
Leeftijd : in januari 3 jaar
Wat zouden we hier nog van krijgen?
Grtz
:applause:
bij ons opt werk zijn er 2 laptops aan vervanging toe, ze werken nog prima maar de garantie verstrijkt midden januari dus tijd voor nieuwe..
Het zijn 2 dezelfde, nl DELL INSPIRON 8600:
Mobile Pentium® M Processor, 1.7GHz
1GB RAM
Internal NIC/Modem/Sound
WIFI (intel pro/wireless van centrino)
2x USB
1x DSUB
1x TV OUT
40 GB Hard Drive (5400 RPM) || andere laptop 100Gb HD (nieuwe laten steken wegens te weinig ruimte)
15.4 WUXGA Display (1900x1200 resolutie, echt heel goe schermke)
Geforce 5200Go
4X DVD+RW Drive
géén floppy drive
Azerty fr keyboard
Microsoft® Windows XP Pro (officiële licentie offcourse)
Beide laptops zijn dus identiek, buiten het feit dat de ene een HD heeft van 100Gb en de andere een standaard van 40Gb indertijd..
Alle cd-rommetjes enzo zitten er nog bij!
Bij de laptop met grote HD is er wel een scheurtje aan de plastiek van het scherm (niet het scherm zelf maar is van te veel open en toe te doen, scherm hangt wel ni los ofzo dus het is een puur "visueel" mankementje)
Leeftijd : in januari 3 jaar
Wat zouden we hier nog van krijgen?
Grtz
:applause: