Archief - Deftige game PC te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anjooh

Legacy Member
Hoi,

Graag had ik graag een richtprijs gekregen voor mijn PC :

Intel quadcore Q6700
8GB Patriot ram PC2 - 6400 4-4-4-12
Moederbord Abit 680i IN9 32X-Max
2x XFX 8800 Ultra in SLI
DVDRW 20x
DVDrom
Silverstone 560W voeding
A+ Diablo case met 33cm fan

Ik heb deze zelf +/- 4 maand geleden gekocht via Tones, de PC was toen nagelnieuw.
Ik heb wel van een aantal onderdelen de tickets gekregen, de rest van de garantie ging via de verkoper (werkt in een winkel).

PineMangoes

Legacy Member
Anjooh zei:
Hoi,

Graag had ik graag een richtprijs gekregen voor mijn PC :

Intel quadcore Q6700 200€
8GB Patriot ram PC2 - 6400 4-4-4-12 4x 30€?
Moederbord Abit 680i IN9 32X-Max 75€
2x XFX 8800 Ultra in SLI 2x 150
DVDRW 20x 10
DVDrom 5
Silverstone 560W voeding 60-80
A+ Diablo case met 33cm fan 20

Ik heb deze zelf +/- 4 maand geleden gekocht via Tones, de PC was toen nagelnieuw.
Ik heb wel van een aantal onderdelen de tickets gekregen, de rest van de garantie ging via de verkoper (werkt in een winkel).

Schatting van ram en case ben ik niet zeker van. Heb voor ram de generic prijs neergezet, als 't zwaar overklokgeheugen is kan je er mss nog 20 à 40€ meer voor krijgen.

Anjooh

Legacy Member
PineMangoes zei:
Schatting van ram en case ben ik niet zeker van. Heb voor ram de generic prijs neergezet, als 't zwaar overklokgeheugen is kan je er mss nog 20 à 40€ meer voor krijgen.

Amai, dacht dat die graka's toch nog meer waard waren.
Maar ik zal eens zien wat ik zal doen.

Thx in ieder geval

PineMangoes

Legacy Member
Anjooh zei:
Amai, dacht dat die graka's toch nog meer waard waren.
Maar ik zal eens zien wat ik zal doen.

Thx in ieder geval

Mja, misschien kan je nog meer krijgen, maar je moet geluk hebben. 8800 Ultra was eigenlijk al ferm overprijsd op 't moment van release, nu heb je al kaarten van 150€ die min of meer gelijk presteren (HD 4850/9800GTX(+)), en voor ~230€ kaarten die een pak sneller zijn (GTX 260, HD 4870).

kibo

Legacy Member
Intel quadcore Q6700 150/ 160€ (kost 174€ nieuw in buitenland...aangezien ze hier bijna niet meer te verkrijgen zijn)
8GB Patriot ram PC2 - 6400 4-4-4-12 120€
Moederbord Abit 680i IN9 32X-Max 70€
2x XFX 8800 Ultra in SLI 2x 140/150€ max
DVDRW 20x 10/15€
DVDrom 5€
Silverstone 560W voeding 50/60€
A+ Diablo case met 33cm fan 30€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan