Shadowfox
Legacy Member
Toestel is nog geen 2 jaar oud, maar aangezien ik hem heb open gedaan om het stof te verwijderen (dacht dat dat het probleem was) heb ik mijn garantie verpest.
Blijkt uiteindelijk de Lens te zijn, heb hem open gedaan en eens laten draaien.
Disc draait, lens maakt tikkend geluid en dan krijg ik het geluid alsof de disc eruit word geduwd maar hij blijft gewoon zitten. De disc komt er wel uit wanneer ik op de Eject knop druk.
Ik ga mij deze namiddag een nieuwe halen voor €230 in Dreamland. (160Gb)
Een nieuwe Lens kost rond de €60 zonder plaatsing (via internet bestellen) maar aangezien ik geen zin heb om er veel aan te prutsen en geen dagen wil wachten op een nieuwe lens gooi ik deze te koop voor iemand die het wel ziet zitten.
Natuurlijk vraag ik me af hoeveel dit toestel nog waard is. Iemand een idee?
Blijkt uiteindelijk de Lens te zijn, heb hem open gedaan en eens laten draaien.
Disc draait, lens maakt tikkend geluid en dan krijg ik het geluid alsof de disc eruit word geduwd maar hij blijft gewoon zitten. De disc komt er wel uit wanneer ik op de Eject knop druk.
Ik ga mij deze namiddag een nieuwe halen voor €230 in Dreamland. (160Gb)
Een nieuwe Lens kost rond de €60 zonder plaatsing (via internet bestellen) maar aangezien ik geen zin heb om er veel aan te prutsen en geen dagen wil wachten op een nieuwe lens gooi ik deze te koop voor iemand die het wel ziet zitten.
Natuurlijk vraag ik me af hoeveel dit toestel nog waard is. Iemand een idee?
