Foirzie
Legacy Member
Hey,
Onlangs is de motor van mijn mbk mach g vastgelopen
Dit is tweemaal gebeurt, en de kosten zijn te hoog voor dit nogmaals te betalen.
Ik heb dus besloten hem vanaf heden langs de kant te laten staan.
De scooter zelf is 4 jaar oud en heeft ongeveer 23000km
Wat denken jullie dat ik hier nog voor kan krijgen?
eventueel voor de thuishobbyist....
Onlangs is de motor van mijn mbk mach g vastgelopen
Dit is tweemaal gebeurt, en de kosten zijn te hoog voor dit nogmaals te betalen.
Ik heb dus besloten hem vanaf heden langs de kant te laten staan.
De scooter zelf is 4 jaar oud en heeft ongeveer 23000km
Wat denken jullie dat ik hier nog voor kan krijgen?
eventueel voor de thuishobbyist....