Smijt die op Ebay. Daar kun je - mits een al dan niet zelf uitgelokte bid war - er een mooi bedrag voor krijgen.
In België kun je die altijd proberen naar de Gameswap te brengen in Gent of eens aanbieden hier op het forum. Echter de Belgische verzamelaars gaan er zeker geen 100den Euros voor overhebben.