mythe
Legacy Member
Ik zou de nieuwe telg van Creative willen verkopen voor beetje geld terug te nemen.
En zou dan voor kleiner model willen gaan.
Nu vraag ik mij af hoeveel ik zou krijgen voor de Creative ZEN 16GB.
Hij is in nieuwstaat, nog niet uitgepakt. Garantie is er nog volledig.
Zou ik er nog 190 euro van kunnen krijgen?
En zou dan voor kleiner model willen gaan.
Nu vraag ik mij af hoeveel ik zou krijgen voor de Creative ZEN 16GB.
Hij is in nieuwstaat, nog niet uitgepakt. Garantie is er nog volledig.
Zou ik er nog 190 euro van kunnen krijgen?
100 euro voor een spelertje dat 3 maand op de markt is. En dan nog minimum 233 euro kost. Dat zou ma weinig zijn. Zeker als het nieuw is.
.
.