bumba007
Legacy Member
Hallo.
Ik wou dus weten hoeveel mijn waterkoelingsetje nog waard is.
Het gaat om een Corsair Hydrocool 200 en een Innovatek G-Flow cpu blokje Socket Am2. De Corsair kostte nog in de tijd €270 en de G-Flow kost nog €83(+€8 verzendkosten) het goedkoopst ( tweakers pricewatch ). De set werkt perfect maar is wel zonder garantie. Mijn huidige temps van mijn X2 4200+ op 2.6Ghz is 20° Idle en 32° stressed wat dus zeer goed is.
Alvast bedankt.
Ik wou dus weten hoeveel mijn waterkoelingsetje nog waard is.
Het gaat om een Corsair Hydrocool 200 en een Innovatek G-Flow cpu blokje Socket Am2. De Corsair kostte nog in de tijd €270 en de G-Flow kost nog €83(+€8 verzendkosten) het goedkoopst ( tweakers pricewatch ). De set werkt perfect maar is wel zonder garantie. Mijn huidige temps van mijn X2 4200+ op 2.6Ghz is 20° Idle en 32° stressed wat dus zeer goed is.
Alvast bedankt.