DeJeff
Legacy Member
Na een dik jaar en half de Coolermaster hyper Z600 te hebben gebruikt ben ik toch van plan ver te stappen op waterkoeling.
Vandaar dat ik mijn Coolermaster te koop wil zetten.
Coolermaster is volledig standaard met 2 fans erbij (wel niet van coolermaster) en heeft ook de nodige brackets voor op 1366.
heb hem zelf gebruikt in combinatie met i7-920 @ 3,5 ghz en nooit is deze laatste boven de 62 graden geweest.
hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen?
Vandaar dat ik mijn Coolermaster te koop wil zetten.
Coolermaster is volledig standaard met 2 fans erbij (wel niet van coolermaster) en heeft ook de nodige brackets voor op 1366.
heb hem zelf gebruikt in combinatie met i7-920 @ 3,5 ghz en nooit is deze laatste boven de 62 graden geweest.
hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen?