the_viper66
Legacy Member
Gezien ik twijfel om een Antec P180/182 aan te schaffen, zou ik graag al weten wat m'n huidige case nog waard is;
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=TQXM33
Ook zitten er 2 Scythe Slip Stream 1200-fans in;
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=TL9Y42
Van beiden heb ik de factuur en van de fans ook nog de verpakking.
Iemand een idee wat dit nog waard is?
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=TQXM33
Ook zitten er 2 Scythe Slip Stream 1200-fans in;
http://www.alternate.be/html/productDetails.html?artno=TL9Y42
Van beiden heb ik de factuur en van de fans ook nog de verpakking.
Iemand een idee wat dit nog waard is?