Heb een Compaq Proliant DL360 G2 liggen met een 18.2G 15K SCSI schijf.
Helemaal standaard, alleen nieuwe koelpasta op cpu's.
2xpentium3 socket 370 @ 1.4Ghz
Alles zit er nog in en hij werkt.
Wil graag een richtprijs van hoeveel het nog waard is.
Mvg,
Herke