Archief - canon 550d

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Techno Patat

Legacy Member
hallo,

ik heb van een verre kennis een aanbod gekregen om haar Canon 550d met geheugenkaart en zakje! zij vraagt er 500€ voor en nu vroeg ik me af of dat een faire prijs is? ik ken namelijk niets van prijzen! kheb wel interesse in fotografie maar nog niet zoverregaand om echt naar prijzen te gaan kijken...

grtz Dries

Frado2005

Legacy Member
Ik zag de body alleen een tijdje terug voor zo'n €480, maar is precies nu weer wat in prijs gestegen. Hangt af of er een lens bij zit..
Ik tijdje geleden een body gekocht voor €410

Gizmoke666

Legacy Member
Wat zit er allemaal bij van lenzen?

Want dit is wel veel geld als ik eerlijk mag zijn.

Ik heb mijn Canon 500D (het type voor de 550) op de leeftijd van 1 jaar verkocht voor €400 met een 18-200mm canon lens erbij, originele canon grip, 3 batterijen, ...Alleen de lens kostte al meer dan de camera

Frado2005

Legacy Member
Denk dat jij het eerder te goedkoop verkocht hebt dan. Lenzen verliezen meestal niet zoveel van waarde namelijk

Techno Patat

Legacy Member
er zit een mem card bij, een batterij, tas, de standaard lens (geen idee de welke het is!) en een half jaar garantie ...

alles is in prima staat en als je weet van wie het is heb ik er ook wat meer voor over... die 500 lijkt me een prima prijs dus! thx gasten!

Gizmoke666

Legacy Member
Frado2005 zei:
Denk dat jij het eerder te goedkoop verkocht hebt dan. Lenzen verliezen meestal niet zoveel van waarde namelijk

Probeer op belgiumdigital maar eens je materiaal te verkopen dan. Daar gaan 70-200mm 2.8 lenzen voor minder de nieuwprijs buiten soms.
Je koopt een lens eens niet bij fotokonijnenberg en je lens is al plots de helft minder waard.

Techno Patat zei:
er zit een mem card bij, een batterij, tas, de standaard lens (geen idee de welke het is!) en een half jaar garantie ...

alles is in prima staat en als je weet van wie het is heb ik er ook wat meer voor over... die 500 lijkt me een prima prijs dus! thx gasten!

Het is wel een zeer goede camera, de kitlens een 18-55 zal het zijn is niet zo extreem, maar perfect voor beginners
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan