MrCelle
Legacy Member
Ik ben misschien van plan om mijn motor te verkopen.
Het is een Cagiva Planet 125cc (Raptor).
Bouwjaar: 2001
Km: slechts 13.000
Heeft altijd binnen gestaan.
Staat nieuwe Cilinder en piston op sinds begin 2010.
Nieuwe achterband
In goede staat.
Deze foto is niet die van mij, maar het is wel dezelfde kleur.
Het is een Cagiva Planet 125cc (Raptor).
Bouwjaar: 2001
Km: slechts 13.000
Heeft altijd binnen gestaan.
Staat nieuwe Cilinder en piston op sinds begin 2010.
Nieuwe achterband
In goede staat.
Deze foto is niet die van mij, maar het is wel dezelfde kleur.