dendaak
Legacy Member
Bmx Haro f4-series
Fotos:
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 148.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 149.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 150.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 151.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 152.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 153.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 154.jpg
Info:
Fiets paar jaren geleden gekocht, niet veel op gereden wegens andere interesses. Zeer degelijke fiets. Beetje meer "vert" gemaakt (beetje langer dan een andere BMX voor verder te springen)
Wat denken jullie dat deze fiets nog waard is?
Fotos:
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 148.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 149.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 150.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 151.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 152.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 153.jpg
http://wardkennes.be/uploads/vanalles en nogwat foto's 154.jpg
Info:
Fiets paar jaren geleden gekocht, niet veel op gereden wegens andere interesses. Zeer degelijke fiets. Beetje meer "vert" gemaakt (beetje langer dan een andere BMX voor verder te springen)
Wat denken jullie dat deze fiets nog waard is?