^Ferluci
Legacy Member
Setje bevat:
- Stagg basgitaar: Nieuwprijs: 300 euro / Ong 2 maanden gebruikt heeft (zeer lichte) gebruikerssporen. Is voorzien van nieuwe snaren.
- Statief: Verstelbaar statief van Q-EX stands
- BEHRINGER ultrabass BX600 / Nieuwprijs: 400 euro http://www.behringer.com/BX600/index.cfm In perfecte staat geen krasjes / gebruikssporen. inc stroomkabel ||Gebruikersrevieuws kan je hier vinden: http://www.musiciansfriend.com/produ...8&src=3SOSWXXA
- Draagzak met compartiment voor draden e.d.
Foto's:
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak1.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak2.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak3.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak4.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Gitaar&Versterker1.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Gitaar&Versterker2.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/GitaarBack.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/GitaarFront.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/GitaarKop.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Statief.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Versterker.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/VersterkerAansluitingen.JPG
- Stagg basgitaar: Nieuwprijs: 300 euro / Ong 2 maanden gebruikt heeft (zeer lichte) gebruikerssporen. Is voorzien van nieuwe snaren.
- Statief: Verstelbaar statief van Q-EX stands
- BEHRINGER ultrabass BX600 / Nieuwprijs: 400 euro http://www.behringer.com/BX600/index.cfm In perfecte staat geen krasjes / gebruikssporen. inc stroomkabel ||Gebruikersrevieuws kan je hier vinden: http://www.musiciansfriend.com/produ...8&src=3SOSWXXA
- Draagzak met compartiment voor draden e.d.
Foto's:
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak1.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak2.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak3.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Draagzak4.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Gitaar&Versterker1.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Gitaar&Versterker2.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/GitaarBack.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/GitaarFront.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/GitaarKop.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Statief.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/Versterker.JPG
http://users.skynet.be/ferluci/(-- Forum --)/Gitaar/VersterkerAansluitingen.JPG

