Archief - ATI Radeon X1950XT met Accelero X2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr3d3ric

Legacy Member
Hoeveel kan ik hiervoor vragen? De originele koeler wordt er eveneens bij geleverd. Zowel de kaart als de koeler worden verkocht met de originele facturen. Beiden zijn in perfecte staat.

Is voor alle duidelijkheid geen PRO versie maar XT ;)

jastas

Legacy Member
als een xt sneller is dan een pro (dacht van wel) kun je er toch zeker een 100euro voor krijgen. Dit is een goede mid range, sneller dan een 1650pro of 8600gt (en op sommige vlakken sneller dan een 8600gts)

kibo

Legacy Member
90-100€ moet mss wel lukken

@jastas
ik heb je vorige post ge-edit,
het is hier prijsschatting..... geen ruil/verkoop etc

Fr3d3ric

Legacy Member
Hmm ik had hier een reply gegeven en ik zie dat deze weg is :wtf:

Het is idd zo dat een XT een stuk sneller is dan een PRO. Ik ruil hem wel niet voor een tragere kaart, enkel voor een HD3850 mist opleg van mijn kant natuurlijk.

PS. lk zeg dit niet met de bedoeling dat er hier iemand reageert hoor ;-)

Grts

PineMangoes

Legacy Member
100€ moet zeker lukken, als je ziet dat tragere 7900/7950 kaarten hier soms nog voor 110-120 worden verkocht.

PineMangoes

Legacy Member
Dr.Gay zei:
de GTX is niet trager is zelfs sneller dan deze kaart die aangeboden wordt. En die kaart krijgt men zelfs voor amper 100€ hier weg.
100€ zou al een prestatie zijn.

http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=724&model2=709&chart=318

Ach, een test met oude games en nog boordevol onjuistheden :). Over 't algemeen kan je zeggen: hoe zwaarder 't game, hoe beter de X1950 kaarten presteren tegenover de 7900's. In de nieuwste games trekt die X1950XT een 7900GTX er zeker uit. Check voor de grap bvb. 't zwaarste spel die THG test, Oblivion.

100€ is trouwens idd weinig voor een 7900GTX.

Dr.Gay

Legacy Member
PineMangoes zei:
Ach, een test met oude games en nog boordevol onjuistheden :). Over 't algemeen kan je zeggen: hoe zwaarder 't game, hoe beter de X1950 kaarten presteren tegenover de 7900's. In de nieuwste games trekt die X1950XT een 7900GTX er zeker uit. Check voor de grap bvb. 't zwaarste spel die THG test, Oblivion.

100€ is trouwens idd weinig voor een 7900GTX.

weinig voor een kaart van 2005/2006? niet echt.

PineMangoes

Legacy Member
Dr.Gay zei:
weinig voor een kaart van 2005/2006? niet echt.

Bwa, prijzen zijn toch sneller gedaald dan anders vind ik. Zeker met de komst van de high-end kaarten met mid-end prijskaartje. Kon vorig jaar nog een 9800pro verpatsen aan 75€, toen was die kaart al meer dan 3j uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan