Bl3ssTheFall
Legacy Member
Hallo enig idee voor hoeveel je dit kan nog kan verkopen?
Ik ga me waarschijnlijk een nieuwe aanschaffen voor Battlefield 3.
De HD 5770 draait bijna alles maar voor BF3 zal dit hoogstwaarschijnlijk niet genoeg zijn.
Ik heb de doos ook nog, is wel uit garantie denk ik maar soit. Hij is 1 jaar oud en is nog in perfecte staat (nooit overclocked geweest ofzo).
Aankoopprijs was 150 €
Alvast bedankt!
Ik ga me waarschijnlijk een nieuwe aanschaffen voor Battlefield 3.
De HD 5770 draait bijna alles maar voor BF3 zal dit hoogstwaarschijnlijk niet genoeg zijn.
Ik heb de doos ook nog, is wel uit garantie denk ik maar soit. Hij is 1 jaar oud en is nog in perfecte staat (nooit overclocked geweest ofzo).
Aankoopprijs was 150 €
Alvast bedankt!

thanks.